donderdag 26 januari 2017

niet zo leuke kaartjes.....


Wij begonnen dit jaar met een overlijden in de familie. Een niet zo'n leuke start. Maar op dat moment was ik te verdrietig om maar iets uit mijn handen te laten komen qua kaartjes. Het leermoment was daar. Van condoleance kaartjes mag je er best een paar op voorraad hebben. Ik begrijp dat deze tekst van de set Rose wonder niet voor iedereen geschikt is. Ik vind hem prachtig :)


Nu heb ik er vandaag een drietal kaarten gemaakt voor vrienden die een dierbare verloren hebben deze week. Met kleuren kan je best spelen. Er zijn genoeg kleuren die passen. Ik heb hier soft suède, blackberry bliss en basic grey gebruikt als ondergrond. Alle drie zijn ze gestempeld met soft suède.
Zo kan je een kaart nog passend maken qua kleur aan wie je hem stuurt.



Ik vind deze tak en vogel perfect voor dit soort kaarten, beide zijn subtiel en met mooie lijnen.
De stempelset heet an open heart als je meer voorbeelden wil zoeken. Pinterest staat er vol mee :)


Ook op een notecard van StampinUp komt de kleur soft suède prima tot zijn recht.
Drie kaarten zijn er op de post en de rest staat in mijn rek. Om als voorbeeld te dienen, te verkopen en hopelijk een tijdlang niet nodig om op te sturen.

2 opmerkingen:

Monique zei

hele mooie kaarten en hopelijk alleen nodig als iemand een mooie leeftijd heeft bereikt en/of er zelf aan toe is om te gaan.
Het zijn erg mooie kaarten Marion!

De stempelzussen zei

De reden voor de kaarten is niet zo leuk, maar de kaartjes zijn heel mooi.
Erg geschikt om iemand te sturen bij moeilijke omstandigheden!