maandag 23 januari 2017

scrappen.....



Ik ben even uit mijn dak gegaan met deze lay out met twee foto's van de paper passion. 
Een beetje SU, beetje paperroses en de kit van de paperpassion van Femke Kokke.
Ik ben dol op haar stijl.

Ik verheug me op de nieuwe paperpassion op 20/21/22 oktober in de koepelhal in Tilburg.
Een thuiswedstrijd voor mij...maar zeer zeker de moeite waard om de trein voor te nemen.

Iets dichter bij en ook een hele dag  papier, inkt, kaarten, scrappen of PL-en is de #vierjouwfeestje.
Er zijn nog 6 plekken over. Kom heerlijk ontspannen, aan je eigen tafel, de hele dag doen waar je zin in hebt wat betreft papier.
Kosten 25 euro.
Daarvoor mag je een stempel uitzoeken uit de jaar of de voorjaarscatalogus van maximaal 25 euro. Krijg je koffie/thee/lekkers een workshop en een tussendoortje...
Ik ga 30 januari weer een verzamelbestelling de deur uit doen en dan kan ik eventueel jouw stempel mee bestellen....





Geen opmerkingen: