dinsdag 24 januari 2017

uitverkoop....


Net zoals iedere Nederlandse ben ik dol op de uitverkoop.
Stampin Up heeft ook een uitverkoop hoekje.
Op de website heet dat het clearance rack.
Ik heb een link hieronder geplaatst.
let op, links werken niet altijd op je mobiel, wel op laptop/tablet :)

link naar het clearance rack

Daar vind je nog de leukste dingen die al uit de collectie zijn maar zeker niet minder leuk of bruikbaar. Het rack wordt regelmatig aangevuld.

Een van de dingen die ik onder jullie aandacht wil brengen is een pakket met heel veel spulletjes erin en een leuk bordje om je kaarten op tentoon te stellen.....
Het enjoy the little things project kit.

link naar de kit

Maar je kan de spullen evengoed gebruiken voor je scrappagina's of PL album...
Het hele pakket is nu 13.60 ipv 34,00 euro.
Ik bestel er maandag een voor mijzelf :)

Mocht je er ook een willen, of iets anders leuks uit het clearance rack of uit de gewone catalogus.
Dat kan :)
Ik doe maandag weer een bestelling weg en kan ik het voor je bestellen.
De artikelen uit het clearance rack tellen mee voor de cadeautjes uit de SAB catalogus.
Veel plezier met het filmpje en met het kijken in het clearance rack....


Geen opmerkingen: