zaterdag 7 januari 2017

zeventien....


Ik blogde al eerder dat in in de tijd dat ik op bed lag genoeg tijd had om leuke dingen te verzinnen.
Een daarvan weten jullie al de #vierjouwfeestjedag op 11 feb. Lekker de hele dag stempelen, kaarten maken en je scrapbook of PL album vullen. Je kan er alles over lezen via de tags onderaan dit bericht.
Ik ben druk bezig de workshop en techniek les voor te bereiden.

Maar de zeventien?
Ik ga in 2017, zeventien kaarten speciaal voor jou maken.
Wil jij een kaart voor je oma omdat ze jarig is?
Een trouwkaart voor je vriendin, een beterschaps kaart voor de buurman of....
Je roept het maar....
Ik ga zeventien mensen uitkiezen waar ik een kaart speciaal voor maak.
Geef me wel even de tijd, binnen een dag een kaartje maken werkt niet zo goed voor mij :)

Dus wil je een kaartje van me, laat een berichtje hier achter , op FB of via een mailtje.
Ik vind dit spannend !!


Geen opmerkingen: