woensdag 22 februari 2017

kinderworkshops....


Regelmatig geef ik kinderworkshops. Heerlijk om te doen.
Ik heb weer drie plannen verzonnen.

Een voor Pasen, dan gaan we iets doen met de kleine eierdoosjes van Stampin Up.
Een voor Moederdag, daar verklap ik niks over.
En een voor Vaderdag ook daar zeg ik nog niks over.
Papa's en mama's lezen natuurlijk ook mee :)

Prijs van de workshops is 5 euro per kind inclusief de materialen, ranja en iets lekkers.

Je kan me mailen of een berichtje achterlaten als je een datum wil afspreken.
Het kan op een woensdag of zaterdagmiddag.
Voor de oudere kinderen kan het ook op een avond.

Nog een herinnering de wedstrijd voor een leuke reactie loopt nog.... :)
Zie het berichtje : tijd voor een feestje



1 opmerking:

ingrid maes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.