maandag 20 februari 2017

tijd voor een feestje....



Tijd voor een feestje. Op 28 februari ben ik een jaar aan het werk bij StampinUp.
Nog maar een jaar. Het lijkt al veel langer.
Ik voel me er thuis maar dat hadden jullie vast al wel door :)
Maar dat is natuurlijk wel een reden om een feestje te vieren...toch?


Wie vanaf vandaag tot en met 28 februari de leukste reactie plaatst op een van mijn berichten, een reactie die bij mij een glimlach op mijn gezicht laat toveren, die wint een uilenpons. Natuurlijk een uiltje. Ik ben dol op uilen....
Mocht je de pons al hebben dan mag je een andere pons uitkiezen van maximaal dezelfde waarde.
En ja ik bepaal dus helemaal subjectief :)
Wil je iets objectiefs?
Kijk dan op mijn FB groep daar komt ook een actie, een andere , vanwege mijn 1 jarig bestaan.
Heb je twee keer kans....
Succes iedereen.....

9 opmerkingen:

ingrid maes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ingrid maes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ingrid maes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ingrid maes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ingrid maes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ingrid maes zei

He Marion, Volgens mij maak jij van elke gelegenheid een feestje.
Alvast gefeliciteerd met je speciale dag en ik hoop dat er nog veel "feestjes" zullen volgen!!

miekequilt zei

Wat een leuke pons. Enig om met de kleinkinderen mee te werken. Ik hoor Johnny al zeggen:" oma, een oehoe uil"!

miekequilt zei

Wat een leuke pons. Ik hoor kleinzoon Johnny al :"Oma, een oehoe uil".
Dus je snapt dat ik m graag zou winnen.

Mijke zei

Een jaar bij SU! Marion, moet je zien wat je hebt bereikt in dat jaar! Een geweldige omzet, heel fijn voor jou zelf uiteraard! Een leuke klantenkring, enthousiaste dames tijdens je eerste 2 'workshopdagen' in de kerk met als gevolg nu al een volgeboekte dag in december. Je hebt mij goed leren stempelen (ja, ja, dat had ik een paar maanden geleden echt niet gedacht!) én als klap op de voorpijl... ben je gevraagd als spreker op de volgende event van SU. Ben daar maar trots op Marion! Had je dat een jaar geleden gedacht?