maandag 13 februari 2017

Wat een feestje.....


Wat een feestje was het zaterdag. Van de eerste tot de laatste minuut....
We hebben de hele dag gescrapt, Pl, kaarten gemaakt en inspiratie opgedaan bij elkaar.
Natuurlijk was er ook een make and take/technieklesje en een workshop.
Taart gegeten en cadeautjes uitgepakt.
Dat hoort natuurlijk ook bij een feestje.


Wat we ook hebben gedaan is wat ik een tussendoortje noem.
Een gekkigheidje wat ik verzin met materialen die je in een zakje van me krijgt.
je mag stempels en wat kleine dingen toevoegen maar de hoofdmoot blijft het zakje.
Voor deze keer had ik iets verzonnen met de pretty pocket cards die je kan kiezen als SAB cadeautje.
Ik vind het een minder creatieve set...zelfs de plakstrips zitten er al op.
Brrr niet mijn ding.
Hoe maak je het dan wel je ding....
Door de kaartjes helemaal aan gort te snijden en te ponsen.
En iedereen er een basiskaart in so saffron en poolparty bij te geven. de kleuren van de set.

Wat je dan krijgt? Dit!!

Dertien hele creatieve kaarten van mensen die plezier hebben in het spelen met de spullen...Geweldig. Dat is echt jouw feestje.
Op de envelop hebben ze hun eigen adres en de verjaardagsdatum ingevuld zodat je op je verjaardag een kaartje krijgt van iemand van deze dag.
De eerste mag deze week al op de post...spannend

Zaterdag opende ik aan het eind van de dag de inschrijving voor #kerstbegintinseptember.
Er waren meteen al een aantal inschrijvingen (leuk) en op FB ging het verder ( groep marionstempelt) En in de avond was het vol. Op zondag opende ik zelfs een wachtlijst. Vol verbazing daarover maar wel blij. Wil je op de wachtlijst dat kan. Helaas komt er geen tweede dag.
Wat je wel kan doen is natuurlijk een workshop boeken, komen croppen of een avondje jij stempelt. Dat zijn #vierjouwfeestjes in het klein.....

2 opmerkingen:

Jeanne Vandegriendt zei

Hoi jij zit ook boordevol met ideeën . Heel leuk gedaan . De kaarten zijn schitterend . Was echt een feestje waard .

De stempelzussen zei

Het was geweldig, we hebben enorm genoten en kijken al uit naar september!