dinsdag 28 maart 2017

collega....


Begin deze maand is Mijke bij mij ingestapt al StampinUp demonstratrice.
Geweldig vind ik het.
Ze is enthousiast , heeft erg leuke ideeën voor workshops en kinderfeestjes en ze is, niet onbelangrijk, heel gezellig.

Ik maak graag reclame voor haar weblog destempelstudio (klik) en haar FB pagina de stempelstudio.
Ik plaats haar zo ook in mijn leeslijst van collega's dus meelezen kan....

Wil je ook graag een collega worden, in mijn team 't uiltje?
Gezellig!
Laat hier of in de fb groep marion stempelt een berichtje achter en ik geef je graag alle informatie zodat je in alle rust een keuze kunt maken of hetw el of niet iets is voor je.


1 opmerking:

de stempelstudio zei

Dankjewel Marion! Leuk dat ik ook deel uit mag maken van team het Uiltje! Ik heb veel zin in dit avontuur en ga er iets moois van maken. Maar met jouw hulp komt dat zeker goed.