vrijdag 24 maart 2017

een kit.....

Een kit, ja na heel lang nadenken en puzzelen ga ik een kit uitbrengen.
Ik ben zelf dol op kits om mee te werken. 
Het is zo handig als alles bij elkaar past.
En daar is Stampin Up natuurlijk erg goed in.
Een kit om te scrappen , PL -en en kaarten te maken.

Een kit is een doos waarin je allerlei bij elkaar passende materialen vindt om , in dit geval, scrap of Pl pagina's te maken of kaarten te maken.

Ik wil 4 keer per jaar een kit uitbrengen, met de seizoenen mee.
De eerste kit is een lente kit met als uitgangspunt de tasty treats papier reeks.

Wat kan je verwachten in je kit?

  • een aantal vellen Design papier, 
  • meerdere vellen cardstock in 12 inch en A4 formaat in de kleuren die bij het designpapier passen,
  • een inkt in een kleur die erbij past   (heb je de kleur al die in de kit zit dan mag je hem, als hij nog dicht, is bij mij ruilen in mijn winkeltje voor een kleur die je nog niet hebt)
  • embellishments als enameldotjes, clipjes, lint, stansjes e.d.  (deze zullen per kit anders zijn maar altijd meerdere stuks)
  • whisper white in 12 inch en A4 om op te stempelen of te werken
  • een extraatje als bijv. een stift, een dauber, een mask, washi of ???
  • een gratis workshop avond of middag om met de kit aan de slag te gaan, mijn voorbeelden te zien die ik er mee gemaakt hebt en uitleg te krijgen waar nodig. Zodat je prachtige scrap/pl pagina's kan maken of een hele stapel kaarten.

Kosten zijn 25 euro per kit.
Dat zal ruim gehaald worden met de inhoud.

De eerste kit komt 1 mei uit, met de workshopavond op 2, 4 of 5 mei

Voor de snelle beslissers ( voor 1 april) komt er een extra inkt in de kit.
Dat is voor het vertrouwen dat je in mij hebt om de lentekit te bestellen :)

Fijn weekend.....


1 opmerking:

esther zei

Hoe bestel ik zo'n kit? En kan ik m dan ergens ophalen?