maandag 27 maart 2017

wow.....


Wow, wat een reacties en vragen over de kit die ik wil gaan maken. Die ik ga maken.
Ontzettend lief en leuk. Ik ben nog steeds heel verbaasd en blij :)

Nog even wat antwoorden op vragen:

  • De kit kan je ophalen bij mij thuis of op een van de workshops die er speciaal zijn voor de kit.
  • Op die workshops geef ik uitleg en laat ik de voorbeelden zien die je met de kit zou kunnen doen, niet wat je moet doen :) Jouw feestje ....
  • In de kit zit elke keer een inkt, voor de snelle beslissers nu twee inkten. ( voor 1 april opgeven bij mij)
  • Opsturen kan ik de kit natuurlijk altijd.
  • De kit is volledig op elkaar afgestemd qua kleur...
  • Hij komt vier per jaar uit, met de seizoenen mee.
Mocht je nog vragen hebben laat rustig een berichtje achter hier of op de fb groep marion stempelt.



Op 10 april gaat de retired lijst bekend gemaakt worden van de jaar en voorjaarscatalogus. 
Mijn ervaring is dat het dan snel uitverkocht is. Heel snel, sommige dingen al binnen een half uur.
Alles wat voor 10 april wordt besteld moet SU leveren, daarna is het op =op.
Wil je iets nog heel graag hebben neem dan niet de gok is mijn advies.
Denk ook aan de incolors die eruit gaan, flesje navulling enz.
Ik bestel woensdagmorgen na 10 uur, tot die tijd kan je me een bestelling mailen.

fijne avond, ik ga kaarsen stempelen met een groep...leuk!!

Geen opmerkingen: