dinsdag 11 april 2017

de nieuwe kleuren.....


Als je op onstage bent krijg je heel veel demonstraties van nieuwe producten, technieken en gelukkig ook make and takes.
Een van de eerste dingen was natuurlijk de nieuwe catalogus en de nieuwe kleuren.
Een van de dames ( ik dacht Brandi) had dit mooie bord gemaakt van de nieuwe kleuren inkt en koperpapier.
Ik vind het er prachtig uitzien....

Ik heb nu al zin ermee te spelen :)
Helaas nog even geduld.
Dat is helemaal niet erg, ik heb meer dan genoeg leuks van Stampin'Úp om mee te spelen.

Wil je volgende keer in november ook mee naar onstage, meld je dan aan in mijn team ( of die van iemand anders natuurlijk). In mijn team zijn we nu met 5 en er is meer dan genoeg gezelligheid om uit te breiden. Een minpuntje: Iedereen kreeg van mij de uilen pons als je instapte. Maar die is eruit. Ik moet iets anders gaan verzinnen. Tips zijn welkom!

Tot morgen....


Geen opmerkingen: