maandag 10 april 2017

on stage...het feestje....


Wat was het een feestje. Van het begin tot het eind....
Van de eerste rolletjes washi tape ( die ik won in de wachtrij) tot de laatste stempelset en de presentatie van Sara ( ceo) en haar man.
Ik heb genoten.
Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan, gekletst met Amerikaanse, Australische , Engelse en Nederlandse demo's.

Jullie weten allemaal dat ik voorzichtig ben met het plaatsen van foto's. Het internet bewaart veel :)
maar deze wil  ik jullie niet onthouden....Ik terwijl ik mijn presentatie geef.


Ik ben trots op mijzelf en vond het geweldig!! Ik heb daarna echt een dag rondgelopen met een glimlach van oor tot oor van alle complimentjes. Wat geeft dat een kick.

Zie je de baksteen, daar draaide mijn verhaal om.
Ik was gevraagd voor een presentatie over verkoop.

Maar het belangrijkste :)  Het raad/quiz/dingetje

Ik kreeg 16 cadeautjes van SU tijdens on stage ( waaronder drie stempelsets)
Ik pre orderde er zelf 39 ( waaronder een set met ons hondje erin...)
en vandaag pre orderde er ik nog 15 (die ik gratis kreeg vanwege de punten die ik verdiende)
Maakt samen 70....

Priskilla....Gefeliciteerd

Op jou ligt een verrassing te wachten.....

Vanavond om 2100 komt de retired lijst uit, ik plaats hem vanavond nog.
Wil je nog wat bestellen, dan verzorg ik graag.
Morgen doe ik een bestelling de deur uit. Laat het me dan weten voor 2100 in de avond.

Tot morgen....

2 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Met recht mag je trots zijn op jezelf!!! Super, Marion!

Marina zei

Gefeliciteerd marion. Een hele prestatie. Nog lekker nagenieyen