woensdag 5 april 2017

raad/quiz/dingetje....


Yoehoe!!!
Nog een nachtje slapen en dan is het zover.
Onstage....
Ik heb er zin in. de vorige was al geweldig en nu is het drie dagen.
Hoe veel leuker kan het worden om drie dagen met collega's te kijken naar nieuwe kleuren, papier inkt en daar mee te spelen ook.

Voor jullie heb ik wat berichtjes vooruit geplaatst en heb ik een raad/quiz/dingetje.
Let op:

Hoeveel cadeautjes, stempels en nieuwe dingen neem ik zaterdag mee naar huis?
De pre-order bestelling die ik daar vast ga doen tel ik mee.

Bijv Een stempelset is een, een setje stiften is een en ook een pakje enameldotjes is ook een.
Voor de winnaar kies ik op onstage iets leuks....


Dus vermaak je een paar dagen met raden, na het weekend blog is weer en dan wordt de winnaar gekozen..... Fijn weekend :)

Geen opmerkingen: