donderdag 27 april 2017

oranje met iets nieuws....


Vanmorgen was onze stad een feest.
De koning kwam zijn 50 ste verjaardag bij ons vieren. Heel gezellig.
Onze dochter maakte deze foto over de hoofden van andere mensen heen,
zelf heeft ze de koning niet gezien.
Maar voor een lukrake foto erg goed gelukt.
De koning, koningin en de drie prinsesjes staan erop.
Deze wordt natuurlijk gescrapt :)



Zelf ben ik na de feestelijkheden eens met een nieuwe set aan het spelen geweest.
Een heel toepasselijke set voor vandaag, een nieuwe Nederlandse set.
Ik ben er blij mee!!!


Ik ben vandaag begonnen met iets nieuws. Het maken van ATC's.
Artist trading cards.
Kleine kaartjes van 2,5 bij 3,5 inch die je met elkaar ruilt.
via een vriendin die enthousiast daarover is maar eens begonnen
Voor mij echt wel even wennen zo een klein oppervlak.
Maar wel een leuke uitdaging en daar houd ik wel van :)


Na wat spelen mijn eerste serie van 4 kaartjes.
Herken je de stempels?
Het rondje, kroontje, jarig en hoera.
En wat moeilijker te zien de streepjes op de achtergrond.
De achtergrond heb ik oranje gesponst met een dauber en tangerine twist.
Ik ben er blij mee.
Als je tips, trucs, adviezen hebt meer dan welkom.
Laat dan vooral een berichtje achter...
Ik leer graag van je.
Tot morgen.....



Geen opmerkingen: