dinsdag 18 april 2017

Stampin Party.....


Stampin'Up heeft weer iets leuks geregeld.
Soms vraag je je af of ze niet kunnen stoppen met leuke dingen te verzinnen.
Want er komen leuke dingen aan, Ik stuiter ervan.

Dit mag ik gelukkig al verklappen.
En er komt deze week nog meer...beloofd!

Stampin'Party is een website waar iedere demonstratrice haar workshops op kan zetten.
Zo kan je makkelijk en snel leuke workshops bij je in de buurt vinden.
Duidelijk omdat de prijs en inhoud van de workshop vermeld staan, net als datum en tijd.

Ik vind het een superidee,
Heb er zelf natuurlijk ook al een paarworkshops opgezet om te kijken hoe het werkt.
Ben heel benieuwd of jullie me kunnen vinden?
Laat je een reactie achter als je dat kan...zou ik erg leuk vinden....

Hier in de link....(klik)


Geen opmerkingen: