dinsdag 25 april 2017

uitverkoop.....



Twee dingen uit die uitverkoop wil ik onder jullie aandacht brengen....
Als eerste de tin of cards.
Een groot blik met allerlei materialen voor 16 kaarten.
Vier van elk van de vier designs met enveloppen.
In de kit kaarten, enveloppen een unieke washi tape ( yes) die cuts, vellum, clips en nog veel meer goodies


Voorheen was de kit 32,75 nu voor 19,60.
En dat is inclusief dat leuke blik.

Nu is de stempel set niet meer verkrijgbaar maar ik denk dat iedereen wel een paar stempels heeft om toe te voegen :)


Het tweede artikel is :


Drie kleine ponsjes samen voor 12,60
Te leuk toch voor enveloppen, kaartjes, labels , atc enz enz.

Daarnaast is er natuurlijk ook het clearance rek ( uitverkoophoekje in het Nederlands).
Kijk daar ook eens lekker rond, daar geld altijd op = op

klik hier voor de link van het clearance rack

Wil je iets bestellen, ik doe het graag voor je.
laat dan een berichtje achter, stuur me een mailtje of laat een pb tje of berichtje op FB achter...
Ik bestel beide in ieder geval voor mij zelf  :)

De bestelling gaan vanavond weg als ik ga slapen...daarvoor kijk ik alle media nog even na.

Tot morgen.....


Geen opmerkingen: