dinsdag 23 mei 2017

plannetje 1.....


Er komen, zoals elk jaar, 5 nieuwe kleuren inkt bij bij StampinUp.
Vijf kleuren die met elkaar een goede combinatie zijn.
En dat is meteen de kracht.
Als je start met StampinUp artikelen te kopen weet je vaak niet wat te kiezen.
Welke kleuren passen bij elkaar?
Wat kan ik het beste kiezen als eerste kleuren? Ik krijg die vragen best vaak.
De incolors zijn een goede start.
Je hebt vijf kleuren die onderling matchen en waar allerlei mogelijkheden mee zijn.
Dit jaar Berry Burst, Fresh Fig, Lemon Lime Twist, Powder Pink, Tranguil Tide.

En zoals elk jaar ( nu voor mij de tweede keer maar beloofd volgend jaar weer) krijg je van mij een cadeautje als je de nieuwe reeks van de incolors in een keer koopt in juni.
Van StampinUp krijg je een korting als je ze alle vijf besteld ( 34 euro ipv 40 euro)
Van mij een verrassingscadeautje :)
Vorig jaar had ik een papierpakketje, dit jaar heb ik een ander cadeautje.

1 juni doe ik een bestelling weg, maar vast daarna nog wel eentje :)
Wil je de incolors mee laten komen dan hoor ik het graag.
Morgen plannetje twee.... Tot morgen



Geen opmerkingen: