vrijdag 26 mei 2017

plannetje 4.......


Ik hoor jullie denken alweer die foto???
Ja, om plannetje 4 duidelijk te maken nog even deze foto.

Plannetje 4 is het leukste artikel uit de catalogus.
Iedere catalogus kies ik het leukste artikel en daar krijg je een aardigheidje/cadeautje bij.
Deze catalogus was die keuze heel makkelijk.
Want we krijgen modeling/embossing paste van StampinUp.
Een artikel wat ik vaak en veel gebruik op kaarten en lo's.

Vandaar dus de foto.
De echte foto mag ik nog niet plaatsen.
Je ziet de paste hier nog in het hoekje.
Voor diegene met gids blz 201

Geen gids laat het me even weten.

1 juni gaat de eerste bestelling van de nieuwe catalogus weg, als ik de paste voor je mee mag bestellen hoor ik het graag.
Bij de open middag /avond van 8 juni kun je er ook mee spelen :)

Tot maandag met plannetje 5....
Prettig weekend allemaal.....


Geen opmerkingen: