vrijdag 23 juni 2017

ATC......


Naast kaarten, scrap pagina's en doosjes kan je natuurlijk ook ATC- tjes maken met Stampin Up stempels.
ATC-tjes zijn artist trading cards, artiest/kunstenaar ruil kaartjes.
Je maakt deze kaartjes in eenvoud, meervoud of een serie en je ruilt ze met iemand anders.
Ik hoorde hiervan al een paar jaar geleden maar zag het nut er totaal niet van in.
Wat heb je er nu aan om kaartjes te verzamelen, bij verzamelen dacht ik aan iets compleet maken en dat kan je met ATC-tjes nooit.
Tot een tijdje terug een vriendin elke keer zo enthousiast liet zien wat ze maakte dat ik heel voorzichtig mijn eerste serie kaartjes maakte. de celebrate;  Koningsdag.
Ik was om!!!
Deze kaartjes zijn leuk om te maken, klein, snel en je kan heerlijk met materialen spelen,
technieken uitproberen, een nieuw verfje of een stempel. Wat jij wil, letterlijk jouw feestje.
Ideetjes zijn er te over.
Ik maakte deze op de foto alleen uit mijn restjesbak en die is enorm :)


Sinds een tijdje ben ik lid van de FB groep ATC Nederland , erg leuke groep met veel inspiratie.
Wil je een keer ATC-tjes maken, mijn map bekijken...ruilen, prima, leuk, gezellig.
Laat dan een berichtje achter.....

Verder nog 3 nachtjes slapen.....het schiet al op :) :)


Geen opmerkingen: