vrijdag 11 augustus 2017

jaaaa.......


Hij is er, de nieuwe herfst/kerstcatalogus. Dinsdagmiddag werd hij bezorgt en sindsdien ben ik aan het bladeren en plannen aan het verzinnen voor #kerstbegintinseptember. De inschrijving is gesloten. Het is VOL. Maar gelukkig zijn er ook nog kerstkaartenavonden, jij stempelt en scrap-avonden.
Ik heb al wat data gepland, wil je een andere avond, overleg even met me. Er is nog ruimte genoeg omdat ik tot nu toe maar een avond per week heb gepland.

De komende weken krijgt natuurlijk iedereen op een workshop een nieuwe catalogus, de deelneemsters van #KBIS natuurlijk ook.
Kan je hem niet ophalen stuur me dan een berichtje dan stuur ik hem op.
Kan je net als ik bladeren en genieten..... ( en een heel lang verlanglijstje maken)

17 augustus, donderdagavond, scrappen, nog 4 plekken

24 augustus, donderdagavond, kerstkaarten maken, nog 4 plekken

30 augustus, woensdagavond, jij stempelt, nog 4 plekken

6 september, woensdagavond, scrappen, nog 4 plekken

7 september, teamavond 't uiltje

12 september, dinsdagavond, jij stempelt, nog 4 plekken

21 september, donderdagavond, kerskaarten, nog 4 plekken



4 opmerkingen:

Miriam zei

Ik heb al uitgevogeld welke set ik bestellen wil voor de Kerst in September workshopdag :) Jammer dat het pas de 30e is.......lang wachten nog.

Groetjes
Miriam

marion zei

ik ben benieuwd...stuur je me een apje ...dan noteer ik het

Syl zei

Hallo Marion,

Is deze catalogus ook ergens online te vinden? Ik ben wel benieuwd naar de inhoud!

groetjes,
Syl

marion zei

ik stuur je een mail Syl