vrijdag 15 september 2017

mijn bijdrage.....



Mijn bijdrage voor #kerstbegintinseptember kerstkaarten.
Bij het opruimen vond ik nog jolees van kerst.
Ooit heel hip bij het scrapbooken.
Nu vind ik dat minder....


Maar met night of navy ( kaart 20 bij 10) whisper white ( 9 bij 9 cm) en de tombow twee leuke kaarten. Ik twijfel of ik bij de drie koningen nog iets zal stempelen. wat vinden jullie?


Envelopjes gestempeld met een leuke tekst.
En twee kaarten bij de al groeiende stapel van kerstkaarten en weer iets weg uit de voorraad...
Vooral dat is fijn...

Wat vinden jullie? Leuk?  Tekst?


4 opmerkingen:

Eef van hout zei

Ik weet niet eens wat jolees zijn. Kun je aangeven welk onderdeel op de kaarten dat is geworden?

Miriam zei

De drie koningen 'zweven' op de kaart. Daar mist iets naar mijn idee.

Groetjes
Miriam

marion zei

@Eef jolees zijn de kerststal, de koningen en de ster. Je hebt ze in allerlei maten en vormen . Van babyspul tot disney....

marion zei

@miriam, je hebt gelijk , ze zweven....Ik ga er eens iets op verzinnen