dinsdag 14 november 2017

wat een verrassing.....


Afgelopen zaterdag was het onstage.
een dag met collega's, filmpjes, kijkje naar de nieuwe stempelsets en produkten en natuurlijk ook applaus voor iedereen die iets bereikt heeft.

Wat een verrassing had ik vandaag....
Vanmorgen zag ik een berichtje van mijn teamleidster Yvonne dat ik in de top 25 van Nederland sta.
Op nummer 17.
Ongelooflijk.... heb helemaal niet het idee dat ik zo hard werk.
Iedereen kent ook wel mijn motto hierin: Het moet niet op werken gaan lijken....
Maar toch, ik sta er!!


Dit kan natuurlijk alleen door alle lieve en leuke workshoppers, klanten , vrienden en natuurlijk mijn gezin en team.
Daarom verdienen jullie een cadeautje.


Op iedere bestelling , klein of groot, krijg je deze maand 17 % korting....

Voor diegene die afgelopen week bij mij besteld hebben stop ik een leuk cadeautje erbij als je je bestelling komt afhalen.


Dank je wel voor jullie vertrouwen en jullie gezelschap, aankopen en het plezier dat jullie hebben met de producten van StampinUp.


Geen opmerkingen: